уторак, 14. децембар 2010.

SA KIM PODELITI

Pre nekih mesec dana na zvaničnom sajtu MZ Banatski Karlovac pročitao sam vest o uvođenju komunalne policije.
Članak je intoniran tako da građanin pomisli kako vlast u Opštini i Mesnoj zajednici jedva čekaju "puštanje u pogon" ove nove institucije.
                                          Klikni na sliku da je uvećaš
Predlog lokacije za koktel povodom svečanog početka rada komunalne policije

Naravno, ovo je društvo u kome su i Ustav, i zakoni, i školski udžbenici - prazno slovo na papiru, pa o nekoj internet prezentaciji mesne zajednice da i ne govorimo.
Jer, prvo što bi komunalni policajac morao da uradi jeste da inicira privođenje predsednika opštine, načelnika opštinske inspekcije, direktora DJKP "Usluga", jer drže deponiju od nekoliko hektara usred gradskog naselja, jer petnaest godina ne rešavaju problem i pored odluka republičke inspekcije, i pored toga što su pre skoro dve godine od Ministarstva za državnu upravu i lokalnui samoupravu dobili dva miliona dinara za izradu projektne dokumentacije za izmeštanje i rekultivaciju deponije - a ni od posla ni novca ništa.
O ovome sam, odmah pošto sam vest pročitao, pokušao da sa Karlovčanima razmenim mišljenja na "našoj" zvaničnoj internet prezentaciji, u forumu. Naravno, tamo nisam dobrodošao, jer ne vidim carevo novo odelo, za mene je on GO kao od majke rođen, i moj post nije ni ugledao svetlo dana.
Pre desetak dana, ni u delu foruma koji nosi naslov "Citat iz moje omiljene knjige", nije objavljen moj post koji sadrži citat iz knjige naše istoričarke Dubravke Stojanović, pa sam ga stavio ispod naslova ovog bloga.
Zvanična internet prezentacija, za koju je od novca građana odvojeno 200.000 dinara, nije, dakle, dostupna građanima. Ona služi da se par puta mesečno neki nesposobni funkcionerčić MZ ili Opštine oglasi sa nekakvom nebulozom, poput one na opštinskom sajtu, gde kaže da će Opština i dalje nastaviti sa privlačenjem investicija. Pa, čak je i pogon za proizvodnju drvenih gajbi vlasnik morao da iseli u drugu opštinu, jer ovde nije mogao da dobije plac; čak mu se isplati da plati vozača, gorivo i održavanje autobusa i svakodnevno vozi radnike iz Karlovca sedamdeset kilometara do nove lokacije.
Ja mogu da sređujem svoju kuću i svoje dvorište, mogu da čitam i obrazujem se, ali sa kim sređivati i obrazovati Karlovac i Srbiju.

Svejedno, nadam se da će neko da se uključi.

Makar oni koji znaju da smo lideri u regionu; da me prosvetle.

Нема коментара:

Постави коментар