петак, 3. децембар 2010.

PRIČA O ODGOVORNOSTI

Pre par nedelja u Banatskom Karlovcu imali smo referendum o uvođenju mesnog samodoprinosa.

Ja sam izašao na referendum, kao i par stotina drugih, kako sam čuo. Samodoprinos nije izglasan.

Iz razloga koje ću kasnije objasniti glasao sam PROTIV.Kako sam ja glasao, naravno, nije ni bitno. Karlovac ima skoro 5.000 birača.

Banatski Karlovac ima zvaničnu prezentaciju na internetu (http://banatskikarlovac.rs/), za koju je iz budžeta odvojeno, opet kako sam čuo, 200.000 dinara.

Na navedenom sajtu (za moj ukus solidno urađenom), ne može se videti, kako se to sada uobičajeno kaže, koliko je koštao poreske obveznike.

Nema rezultata referenduma o samodoprinosu. Nije bilo ni najave istog, sa podsećanjem da je to za zajedničko dobro, da će od prikupljenog novca biti urađeno ovo ili ono. Zašto bi bili zainteresovani da saopštavaju rezultate, i da agituju za isti, kad nisu mogli da se dogovore koliko kome.

Posle "izletanja" na prezentaciji sa priznanjem da je od Ministarstva za državnu upravu i lokalnu samoupravu dobijeno 2.000.000 dinara za izradu projekta dislokacije i rekultivacije postojeće divlj(ačk)e deponije usred gradskog naselja, i nakon isteka godinu i po dana, nema referisanja građanima da li od pomenutog novca ima išta, pošto od rešenja deponije ništa nema svakako. Ona je u sve gorem stanju, dve asfaltirane ulice su zatrpane smećem, jer ga tu i bacaju, od "svesnih" građana do vozila komunalnog preduzeća.

Zašto bi izveštavali dokle se stiglo, kad je na moje insistiranje u forumu sajta da se to pitanje pokrene čopor anonimnih kerova osuo paljbu po meni. Nijedan se nije potpisao, a sasvim je jasno da je barem polovina identiteta izmišljena od strane moderatora i administratora. Niko se nije našao da mu to smetlište smeta i da me podrži.

Zašto bi izveštavali, kad Ministarstvo koje je novac dalo ne reaguje, i pored mog dopisa. Pa, dali su narodne, ne svoje pare!

Zašto, kad Ministarstvo zdravlja ne reaguje, Ministarstvo ekologije, poljoprivrede. Pa, ministar zdravlja je doživotna funkcija, on i nije tu zbog opšteg, već svog zdravlja.

Zašto, kad Predsednik Republike ne reaguje, osim što sam dobio odgovor da će posredovati. Ako bude slikanja, možda se i pojavi.

Zašto, kad nijedan pokrajinski sekretarijat, pandan navedenim ministarstvima, ne reaguje.

Na konkursu "Jačanje dijaloga civilnog društva Srbije i EU" delegacija Evropske Unije dodelila je organizaciji Lider+ iz Banatskog Karlovca 73.000 eura.

Ovo smo mogli da pročitamo na sajtu, ali za šta će novac biti potrošen, za šta se troši, ili da li je ostao još koji cent - ni reči.

Zašto bi nas obaveštavali, kad je jedan od moderatora sajta vladajuća stranka, i koji se, O tempora, o mores, bez stida i srama, o političkoj odgovornosti i sukobima interesa da i ne pričamo, tako i potpisuje (DS), i to objašnjava pobedom na izborima.

Čega se pametan stidi - time se budala ponosi.

Sa žaljenjem konstatujem da se udarac u dno desio!

Ovo društvo konačno nema problem sa vlašću koja krade.

Taj talog je prosto nesposoban.

Нема коментара:

Постави коментар